sista dagen !

sista dagen här nere i morgon tar ja bussen hem, och träffar ebba, ska följa med henne till hennes sommarstuga och det kommer bli awesome !! ♥
idag har vi varit en sväng på standen, badat solat och nu ska ja äta!
ha det bra !

New in

ny blus från HUNKYDORY ! ♥

Abercrombie

gick på stan i malmö idag, så kom det en tjej fram springande och stoppade mig och frågade om jag var intreserad av att jobba på abercrombie i malmö! Assså åhh tar det som världens komplimang, kunde tyvärr inte jobba där eftersomm jag inte bor i malmö men aa hon sa att om ja någon gång skulle flytta till malmö skulle ja komma dit på en gång!
asså hihih ! Lycklig ! ♥

strand i danmark

va på världens mysigaste strand i danmark

Danmark

åkte til danmark igår hade det bra,träffade sara. idag firar vi ella, låg på en strand i danmark, badade i havet, åkte vidare till malmö, åt på resaurang och nu ska ja gå upp till hotellrumet !
Puss och kram

July 24th

vädret är typ så skönt det kan bil och imorgon drar vi iväg til danmark !!

Dålig bloggning

Men har haft fult upp haft två riktigt bra dagar, jätte fint väder, haft lite besök, badat, solat, ätit gott osv Idag ska jag ella och några kompisar till tosselilla typ samma sak som skarasommarland fast mindre, å de bli la kul ! Puss

21 juli

igår kom minna och alva hit och ska stanna till måndag, idag började vi dagen med att försöka hitta en loppis gick sådär, åkte iaf sen till stranden badade, solade, hade det bra !
puss ♥♥

it´s Thursday

fult väder= regn och måln.. men va gör det, typ ganska mycket men asså idag blir en ligga i sofan och titta på film dag, och ska kanske senare idag iväg på någon slags utflyckt tror ja !
Puss ♥

yesterday

tog en cykel tur in till byn, på cyklar som håller på att falla sönder, fick besök, åt god mat, så såg min eftermiddag ut !

18 Juli

åkte och badade hade det bra , hoppas på 25 graden och sol men för nöja oss med det som är, vill åka utomlans till värmen ifrån sverige !

Gårdagens

Sandig strand

igår var vi en sväng i Ystad, närmaste staden som är lite lite större en allt annat här, nä men det var mysigt!
åkte sen ner till strande.
idag ser det ut som att vi ska åkat till stranden och hoppas på att det blir braa!

Sunday

fint väder, åkte på loppis hittade levis jeans och ett par andra jeans för 10 kr som blir bra till shorts !
åkte hem träffade moa, gjorde egna väldigt kladiga ansiktsmasker och nu ska ja äta, det var min dag idag !! ♥

Sol Sol Sol

Haft en riktig sommar dag idag, började att lägga mig ute och sola i trägården men så blev det för varmt efter ett tag så åkte ner till stranden och badade och solade, avslutade med att titta på lite beach fotboll på stranden innan vi åkte hem! Puss !

Bornholm

igår var familjen och ja på bornholm, cyklade cyklade och cyklade, med det var mysigt, åt på restaurang, gick runt i små byar, åt danska winerbröd, och lysnade på alla danskar typ !

One Day

började dagen med att få reda på regna.. men så hade vädersaken fel och det blev sol sol sol så vi hade våran lilla loppis och sen åkte vi till stranden, badade hade det skönt, åkte också och fikade hos några friends i ett tält!
ha det bra Puss ♥

Loppis

h

hade inte direkt någon bra bild med deta har vi ghort idag, en gång om året är det liksom en speciel dag då alla i byn altså inte så många engagerar sig och har typ loppis och sånt, så nu är vi 1100 kr rikare !

New In

Skåne

Igår var det en hel dag på stranden, hur skönt som helst i vattnet idag har vi mest haft loppis hela dagen känade 550 kr och det är ju bra ! Puss

7 Juli

Började min dag med att åka och hälsa på Ebba på ICA maxi, sen hem låg i solen, läste och hade det skönt, sen var det dags att börja packa för i morgon åker vi till skåne, och de blir väl bra hoppas ja, har också varit hos ebba en sväng, skulle egentligen bara lämna några saker men blev kvar där i typ 1 timma, ♥ och nu har ja varit ute och sprungit lika hämskt som vanligt !
hahah ha det bra Puss ♥

A Good Day !

bra bra dag började med paniken över att få biljetter till Bieber, som vi tillslut fick  !!!! sjukt glad även fast jag inte direkt älskar hanns musik så är det ju alltid kul att gå på konsert + att ja fick en kompis som kommer vara överlycklig i flera månader nu !
Aja senare var ja och åt lunch på restaurang, en sväng till A6 och sen träffade ja ebba vi hade ju ganska mycket att prata om sååå!
Puss , ha det bäst ♥

har väldigt dåligt med bilder !

bio

fick min födelsedagspresent av ebba idag som är = fika med världens största bullar typ och bio LOL som var hur gullig som hels !

Summer Feeling

Fint väder, började dagen med en cykeltur och sen fika på bryggan sjukt mysigt, sen iväg med sara till Axamo badade, solade och hade det bra ! ♥

tredje Juli

dåligt med bilder

magda sov här inatt och vi hade det riktigt bra, efter att hon gick hem idag så åkte vi och hämta mormor bjöd henne på lunch och åkte sen och fikade mysigt !
nu har jag och ebba varit ute och gått med assar!
Puss  ♥

Omen de är ju bra !

precis kommit hem från A6 med ebba och ska snart träffa magda!
Ha det! Puss ♥

Klar nu

Vi har nu bakat macarons och någon annan kaka och är entligen klara, macaronsen var typ det värsta jag gjort på länge såå jobbigt och tråkigt, men dom blev iaf goda och väldigt fula !

Baka en liten kaka !

Lovat ella att ha en "bakningsförmiddag" så här ska det bakas,

dålig bloggning ja vet men hinner inte, fullspäckt schema !!